Παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα κατά την προσπάθεια χρέωσης της κάρτας σας.

Αποτυχία Πληρωμής

Τι σημαίνει αυτό;

Αυτό σημαίνει ότι το ίδρυμα (π.χ. τράπεζα) το οποίο σας έχει εκδώσει την κάρτα, δεν ενέκρινε τη χρέωση της κάρτας σας.

.

Χρεώθηκε η κάρτα μου;

Όχι. Εφόσον βλέπετε αυτή τη σελίδα, η κάρτα δεν χρεώθηκε.

.

Γιατί έγινε αυτό;

Αυτό έγινε για 2 λόγους:
1. Καταχωρήσατε κάποια στοιχεία της κάρτας λανθασμένα, όπως το CVV ή την ημερομηνία λήξης.
2. Η κάρτα σας δεν έχει τα απαραίτητα χρήματα ή υπόλοιπο για να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη χρέωση.

.

Τι μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία πληρωμής, πατώντας το link παρακάτω.
Μπορείτε να προσπαθήσετε να χρεώσετε ξανά την ίδια κάρτα, να προσπαθήσετε να χρεώσετε άλλη κάρτα, ή να αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής.

.

Για να επαναλάβετε τη διαδικασία πληρωμής, παρακαλούμε πατήστε ΕΔΩ

.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο 2312.204.955