Επιβιώνοντας κατά την αναμονή των δύο εβδομάδων

.

Η αναμονή των δύο εβδομάδων είναι μια περίοδος υψηλής ανησυχίας, σκέψεων και απογοήτευσης για τις γυναίκες που προσπαθούν να συλλάβουν. Σε περίπτωση που δεν είστε εξοικειωμένες με τη φράση, η αναμονή των δύο εβδομάδων είναι ο χρόνος μεταξύ της ωορρηξίας και της αναμενόμενης περιόδου.

.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια των κύκλων με υποβοήθηση της γονιμότητας (με χάπια ή ενέσεις), η αναμονή δύο εβδομάδων μπορεί να είναι ακόμα πιο απογοητευτική. Ο φόβος για την αποτυχία - και οι ελπίδες σας - είναι υψηλότερος. Υπάρχουν πολλά «αν» που στριφογυρίζουν στο μυαλό.

.

Τι γίνεται αν αποτύχουμε;
Θα προσπαθήσουμε ξανά;
Έχουμε την οικονομική δυνατότητα να προσπαθήσουμε ξανά;
Θέλουμε να προσπαθήσουμε ξανά;

.

Είτε βρίσκεστε στη μέση κάποιας θεραπείας είτε όχι, ακολουθούν 6 συμβουλές επιβίωσης για τις δύο αυτές εβδομάδες.

.

Συμβουλή Νο.1: Σταματήστε την εμμονή με τα "συμπτώματα της εγκυμοσύνης"

Πολλά από τα αποκαλούμενα «πρώιμα» σημάδια της εγκυμοσύνης προκαλούνται από τις ορμόνες που υπάρχουν φυσιολογικά σε αυτές τις δύο εβδομάδες αναμονής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σε κάποιους προηγούμενους μήνες, όταν ήσασταν βέβαιες ότι ήσασταν έγκυες, γιατί αισθανθήκατε έγκυες, δεν είχατε θετικό τεστ εγκυμοσύνης. Το να αισθάνεσαι έγκυος δεν σημαίνει πάντα ότι είσαι και έχοντας κατά νου ότι τα "σημάδια" δεν σημαίνουν τίποτα, μπορεί να βοηθήσει να μειώσεις το άγχος σου. Εξ άλλου, πολλές γυναίκες λένε ότι τα συμπτώματα είναι ίδια όταν περιμένεις να αδιαθετήσεις και όταν τελικά υπάρχει εγκυμοσύνη.

.

Συμβουλή Νο.2: Κρατήστε τον εαυτό σας απασχολημένο

Είναι αλήθεια ότι ο χρόνος φαίνεται να επιβραδύνει όταν περιμένουμε ανυπόμονα για κάτι. Η αναμονή των δύο εβδομάδων μπορεί να είναι μακρόσυρτη. Ο τρόπος να μην το σκέφτεστε, είναι να απασχολήσετε τον εαυτό σας με διάφορα πράγματα. Εκτός από τη δουλειά σας, μπορείτε να προγραμματίσετε άλλες εργασίες και μάλιστα διασκεδαστικές.

.

Συμβουλή Νο.3: Ζητήστε υποστήριξη από άτομα που καταλαβαίνουν

Έχοντας κάποιον να μιλήσετε κατά τη διάρκεια του χρόνου εμμονής σας, μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε την αναμονή. Θέματα προς συζήτηση, π.χ. η υπογονιμότητα, δύσκολη κατάσταση, την οποία όμως δεν χρειάζεται να περάσετε μόνη σας. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε υποστήριξη στα κοινωνικά δίκτυα.

.

Συμβουλή Νο.4: Χρησιμοποιήστε τεχνικές χαλάρωσης για να αισθανθείτε πιο ήρεμες

Οι τεχνικές χαλάρωσης μπορούν να σας βοηθήσουν πολύ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι αντιμετώπισης του άγχους, από ασκήσεις αναπνοής έως διαλογισμό. Μπορείτε να ενημερωθείτε και να καθοδηγηθείτε από το διαδίκτυο για τις τεχνικές χαλάρωσης, οι οποίες βοηθούν στη μείωση των επιπέδων στρες και άγχους και συστήνονται ανεπιφύλακτα!

.

Συμβουλή Νο.5: Γράψτε σε χαρτί όλα σας τα ερωτηματικά

Μερικές φορές, γράφοντας στο χαρτί, μπορεί να σας βοηθήσει να διώξετε τις σκέψεις αγωνίας που έχετε στο μυαλό σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας μία μία τις ερωτήσεις που ξεκινούν από «αν». Στη συνέχεια, απαντήστε μόνες σας στις ερωτήσεις. Η ιδέα δεν είναι να σταματήσετε να φοβάστε, αλλά να φτάσετε στον πυρήνα αυτών που σας κάνουν να ανησυχείτε. Είναι σαν να είστε εσείς οι ίδιοι θεραπευτές του εαυτού σας.

.

Συμβουλή Νο.6: Μην βιάζεστε να κάνετε τεστ εγκυμοσύνης

Ορισμένες γυναίκες εθίζονται στα τεστ εγκυμοσύνης που διαφημίζουν ότι εμφανίζουν αποτέλεσμα ακόμα και 5 μέρες μετά την επαφή! Αυτό είναι μεγάλο λάθος! Οι γυναίκες αυτές προφανώς αναζητούν ένα θετικό αποτέλεσμα, έτσι ώστε να περάσουν πιο ανώδυνα αυτές οι δύο εβδομάδες. Όμως το πράγμα δεν λειτουργεί έτσι. Αυτό που συμβαίνει είναι: κάνουμε τεστ εγκυμοσύνης πολλές μέρες πριν την αναμενόμενη περίοδο, βγάζει αρνητικό αποτέλεσμα, απογοητευόμαστε και τότε όλα τα συναισθήματα που περιγράφουμε πιο πάνω είναι πιο δυνατά. Ή κάνουμε τεστ εγκυμοσύνης, βλέπουμε μια αχνή γραμμή, ενθουσιαζόμαστε αλλά κι έχουμε διπλή αγωνία… Καμιά φορά έρχεται μια βιοχημική εγκυμοσύνη και τότε σκεφτόμαστε ότι θα ήταν προτιμότερο να περιμένουμε την περίοδο και αν δεν έρθει, να κάνουμε το πρώτο μας τεστ εκείνη την ημέρα. Το αποτέλεσμα του τεστ εγκυμοσύνης την ημέρα της καθυστέρησης, έχει σχεδόν 100% αξιόπιστο αποτέλεσμα και καλύτερο για την ψυχολογία μας.

.

Η αναμονή των δύο εβδομάδων δεν είναι διασκεδαστική για καμία γυναίκα. Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και μην περνάτε το χρόνο σας όντας ανήσυχες και στενοχωρημένες.

.

www.hometest.gr